Na konferencję zgłosiło się 60 dyrektorów. Słuchali m.in. o tym jak skutecznie konkurować w oświacie, jak walczyć o ucznia i sprawić, żeby marka szkoły była rozpoznawalna, jak pokazać szkołę w internecie i wykorzystać narzędzia PR do budowania trwałych relacji w środowisku lokalnym.
Warsztaty poprowadzili specjaliści i praktycy. Wśród prelegentów znalazł się dr Jan Fazlagić - ekspert w dziedzinie zarządzania wiedzą, zarządzania w oświacie, marketingu usług edukacyjnych, transferu technologii oraz kapitału intelektualnego, dr Maria Buszman-Witańska - wiceprezes Śląskiego oddziału Stowarzyszenia Public Relations, Prodziekan w chorzowskiej Wyższej Szkole Bankowej oraz Anna Czarkowska - szefowa działu e-biznes w Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?