Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Ruda Śląska chce inwestycji przy DTŚ

Piotr Kalsztyn
Piotr Kalsztyn
W Rudzie Śląskiej trwa kampania reklamująca tereny przy DTŚ. Jak na razie konkretni inwestorzy się jeszcze nie pojawili.
Zobacz również: Śląskie jest najatrakcyjniejsze dla inwestorów

Drogowa Trasa Średnicowa od wielu lat jest jednym z najważniejszych szlaków komunikacyjnych w naszym regionie. Obecnie biegnie od Katowic poprzez Chorzów, Świętochłowice i Rudę Śląską. Docelowo ma dotrzeć do Zabrza i Gliwic, gdzie zostanie przyłączona do powstającej autostrady A1. W większości miast, działki przylegające do DTŚ postrzega się jako sprzyjające inwestorom. Niestety, żadna inwestycja nie powstała jeszcze przy DTŚ w Rudzie Śląskiej. Władze miasta chcą to zmienić. Aby zachęcić inwestorów zorganizowali kampanię promocyjną 15 minut do miliona.

- Projekt pod nazwą „15 minut do miliona – Program promocji terenów zlokalizowanych wzdłuż Drogowej Trasy Średnicowej w Rudzie Śląskiej” ma na celu zachęcenie inwestorów do zakupu i rozpoczęcia działalności gospodarczej na terenach objętych promocją, a tym samym utworzenie nowych miejsc pracy w mieście. Miasto dysponuje gruntami dogodnie położonymi wzdłuż całego rudzkiego odcinka DTŚ. Są to duże działki o powierzchni około 1 hektara i większej. Tereny te, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, przeznaczone są pod produkcję, usługi komercyjne oraz obsługę komunikacji samochodowej. Ten rejon to dobre miejsce do inwestowania, ze względu na dostępność komunikacyjną oraz dużą liczbę mieszkańców - powiedział MM Silesii Krzysztof Żok, doradca ds. ofert inwestycyjnych, odpowiedzialny za projekt w Rudzie Śląskiej.

DTŚ docelowo przebiegać będzie przez sześć miast aglomeracji, których łączna liczba mieszkańców przekracza milion.

- Ruda Śląska znajduje się na środku tego odcinka, a dotarcie do pozostałych miast zajmuje kilkanaście minut, stąd nazwa projektu „15 minut do miliona” - tłumaczy Żok.

W ramach projektu przeprowadzony zostanie szereg działań o charakterze promocyjnym, od zwykłych ulotek przez bilbordy po reklamę w prasie i kampanię internetową. Na efekty kampanii reklamowych musimy jeszcze trochę poczekać, jednak już teraz obserwuje się wzrost wartości nieruchomości promowanych w ramach projektu.

Podobne artykuły:

Opublikuj materiał i wygraj nawet 500 zł!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto