Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Śląskie na wyciągnięcie ręki. Nowa kampania promocyjna

Redakcja
Samorządowcy zaprezentowali trzeci etap promocji Śląskiego. Kampania produktowa pod hasłem "Śląskie na wyciągniecie ręki" tym razem skierowana jest do mieszkańców aglomeracji.

- Budowę wizerunku oparliśmy na symbolu składającym się z 4 liter S w różnych kolorach. Turystyka sakralna, aktywna, kulturowa oraz coś, co wyróżnia nas w kraju, czyli postindustrialna. W oparciu o te cztery kategorie prezentujemy trzecią już odsłonę promocji, tym razem skierowaną do mieszkańców regionu w średnim wieku od 25 do 45 lat, jako tych, którzy są najbardziej aktywni i zasobni - powiedział Bogusław Śmigielski Marszałek Województwa Śląskiego

 

Od lewej: Włodzimierz Majer, Marek Czyż, Bogusław Śmigielski, Tomasz Stemplewski


 

Śląskie to region pełen różnorodnych atrakcji turystycznych. Szczyty Beskidów i skałki Jury, sanktuaria i tajemnicze klasztory, średniowieczne zamki i okazałe pałace oraz prezentujący przemysłowe tradycje regionu Szlak Zabytków Techniki. Wszystko ze względu na rozbudowaną infrastrukturę drogową dostępne jest na wyciągnięcie ręki.

 

Zobacz również: Śląskie polecane przez pozytywnie nakręconych

 

- Musimy poczuć się ambasadorami naszego regionu. Dlatego skupiamy się teraz na kampanii produktów turystycznych. Bo trzeba zaznaczyć, że choć mieszkańcy województwa śląskiego są bardzo za swoim regionem to nasza znajomości zabytków, miejsc wartych odwiedzenia ogranicza się do 30 km w promieniu naszych domów, a przecież w każdym zakątku „Śląskiego” są miejsca warte odwiedzenia - dodał Tomasz Stemplewski, Dyrektor Wydziału Promocji i Współpracy Międzynarodowej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego.

 

 

__

__

 

Takie billboardy już wkrótce pojawią się w województwie


 

Regionalna kampania produktów turystycznych Województwa Śląskiego to kolejny krok rozpoczętego w 2007 roku procesu budowana marki regionalnej „Śląskie”. Jest to jednocześnie kontynuacja działań zmierzających do zmiany postaw społecznych wobec regionu śląskiego. Kampania konsekwentnie kładzie akcent na pozytywną energię, która jest cechą wyróżniającą województwo i wpisuje się tym samym w kluczowe pojęcie strategii komunikacji marketingowej.

 

Zobacz również: Śląskie miasta promowane w grze Sim City

 

- Każdy produkt bez reklamy, bez odpowiedniej kampanii produktowej może zginąć. A jeśli poznamy jeszcze jego walory tym chętniej po niego sięgniemy. Tak samo jest z województwami, które muszą się promować i pokazywać swoje atuty. W najnowszej kampanii chodzi o to by przypomnieć mieszkańcom miejsca warte uwagi, lub odkryć przed nimi je na nowo. Jednak nie wystarczy pokazać, że coś jest nam chodzi o to by zachęcić do częstego odwiedzania prezentowanych miejsc - wyjaśnił Włodzimierz Majer z Business Consulting Sp. z o.o. odpowiedzialny za stworzenie kampanii.

 

Tak prezentuje się gra Śląskie


 

Hasło kampanii „Śląskie. Na wyciągnięcie ręki” zobaczyć będzie można w regionalnych stacjach telewizyjnych, prasie, na autobusach komunikacji miejskiej, billboardach, citylightach oraz usłyszymy w kilkunastu lokalnych stacjach radiowych. Powstała również specjalna gra komputerowa, będącą wirtualną wędrówką po atrakcjach turystycznych Śląskiego.

 

Zobacz również: Szlak Zabytków Techniki będzie miał swój paszport

 

- Ponadto przygotowaliśmy mapę 30 atrakcji turystycznych województwa, reprezentujących turystykę sakralną, aktywną, kulturowa i postindustrialną, która trafi do ponad miliona skrzynek pocztowych. Wiele cennych nagród mają szansę wygrać ci, którzy odwiedzą jak najwięcej spośród wskazanych miejsc. Informacje na ten temat można znaleźć na stronie internetowej www.gosilesia.pl - wyjaśnia Włodzimierz Majer.

 

Taką mapę atrakcji turystycznych otrzyma ponad milion mieszkańców województwa


 

Każdy z elementów kampanii będzie opierać się na 4 zdjęciach przypominających kadr z aparatu fotograficznego, a będących ciekawym sposobem pokazania atrakcji województwa. Znalazły się na nich Kopalnia Guido, Sanktuarium w Piekarach Śląskich, Góra Żar, oraz Zamek w Pszczynie. Nie bez znaczenia ma taki sposób prezentacji tych miejsc. W ramach naszej akcji przewidziano także konkurs fotograficzny oraz kilkanaście imprez promocyjnych w centrach handlowych. Koszt kampanii wyniósł prawie 2 miliony złotych. Rozpocznie się 5 maja itrwać będzie do 4 czerwca 2009 roku.

 

 


MM Silesia poleca:


 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto