Kilka dni temu oddana została do użytku skrajna peronu 1 przy torze nr 4 na stacji Gliwice (kierunek - Katowice). Druga część jest nadal odgrodzona i remontowana. Prace te polegają na wymianie krawędzi peronu. Od ponad pół roku peron ten był wyłączony z eksploatacji. Choć z własnych obserwacji zaznaczam, że robotnicy po jego odgrodzeniu wcale nie zabrali się od razu do pracy. Cieszy jednak fakt, że można już z niego korzystać. Inwestycja ta była, tak uważam, związana z reaktywacją połączenia Gliwice-Bytom. Zwiększa się w ten sposób przepustowość stacji. Obecnie pociągi do Częstochowy odjeżdżają z peronu 1, a do Bytomia z drugiego.
Zauważyłem, że na nowo wyremontowanej części peronu po opadach deszczu zbiera się woda. Krawędź jest minimalnie wyższa niż sam peron, ale to wystarcza by tworzyły się tam nieduże kałuże. Wydaje mi się, że to niedociągnięcie. Ale nie oceniam prac przed ich zakończeniem.
Od redakcji: Przypominamy, że również Wy możecie zostać reporterami i dziennikarzami portalu MMSilesia.pl. Już niebawem najciekawsze informacje i artykuły będziemy nagradzać bardzo atraktycyjnymi nagrodami. Razem tworzymy największe medium internetowe na Śląsku i Zagłębiu.
Pijany i bez prawa jazdy uciekał przed policjantami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?