Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Katowice mają kolejne logo. Tym razem dla biznesmenów

Redakcja
Stolica województwa przyspiesza biznesowo? Na to wygląda. W marcu po raz kolejny pokaże się na targach nieruchomości w Cannes, tymczasem miasto planuje również ściągnąć biznesowych turystów do siebie. Jak? Nowym logiem i nową stroną internetową.

Katowice planują kampanię promująca stolicę województwa jako miasto turystyki biznesowej. Wszystko za sprawą Międzynarodowego Centrum Kongresowego, które ma powstać w sąsiedztwie symbolu Katowic - hali Spodek. Osoby odpowiedzialne za MCK rozpisały niedawno przetarg na wykonanie paru elementów zwiazanych z nowopowstałym programem promocji.

Popularny motyw

Spodka

, najbardziej rozpoznawalnego symbolu miasta, został wykorzystany po raz kolejny, po raz kolejny w projekcie logo Tym razem to odniesienie nie jest jednak, aż tak oczywiste, jak to miało w przypadku pierwszego loga, wykorzystywanego później m.in. w kampanii "Katowice. "Miasto wielkich wydarzeń".

Czytaj również: Katowice zaprezentowały nowe logo miasta


Pierwsze logo Katowic. Wzbudziło skrajne emocje.

W tym przypadku katowicka hala ma postać dynamicznego okręgu. Według zamierzeń poszczególne elementy mają wskazywać na wielowymiarowość, a sam znak ma symbolizować dążenie do podnoszenia jakości życia i ukazywać miasto jako destynację nowoczesną i wzrastającą. W projekcie znaku zastosowano bezszeryfową czcionkę "Tuffy". Dynamikę miasta mają również podkreślać wykorzystane kolory. czarny, czerwony i żółty.

Czytaj również: Katowice chcą przyciągnąć Chińczyków i Hindusów


W kampanii "Śląskie. Pozytywna energia" można było spotkać m.in. naklejki na samochody

Hasłem promującym miasto od strony biznesowej zostało "Energia spotkań", co koresponduje z hasłem wiodącym kampanii promującej Śląsk jako region -

"Śląskie. Pozytywna energia"

. Ma to być energia pozytywna, ukierunkowania na spotkania i wydarzenia biznesowe.


Logo pojawi się m.in. na materiałach promocyjnych miasta
W niedalekiej przyszłości ma powstać również strona internetowa promująca Katowice jako miasto turystyki biznesowej. - Samo logo będzie pojawiało się na materiałach promocyjnych. czyli wszelkiego rodzaju wizytówkach, broszurach, prezentacjach multimedialnych czy folderach reklamowych, podczas spotkań czy konferencji biznesowych - mówi MM Silesii Jakub Jarząbek z biura prasowego Urzędu Miasta Katowice. - Ma w założeniu promować zmiany w centrum miasta. Stare logo wciąż będzie wykorzystywane - dodaje Jarząbek.

Zobacz również: Pełna specyfikacja nowego loga Katowic

MM Silesia poleca:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto